بيمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یکی از انواع بیمه مسئولیت است (بیمه مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی). این بیمه به طور کلی جبران کننده خسارت وارد شده به شخص ثالث در حوادث رانندگی می‌باشد. منظور از شخص ثالث،كليه اشخاصي است كه در اثر حوادث وسایل نقليه موتوري زميني دچار زیان‌های بدني يا مالي مي‌شوند. توجه شود راننده مسبب حادثه شخص ثالث محسوب نمی‌شود. داشتن بیمه نامه شخص ثالث برای دارندگان همه وسایل نقلیه موتوری زمینی اجباری است.

چرا نیاز به بیمه شخص ثالث دارید؟

تصور کنید شما در سانحه‌ای در حین رانندگی، توسط وسیله نقلیه اتان خسارتی به شخص ثالث وارد کنید. این سانحه می‌تواند تصادف، سقوط، واژگونی، آتش سوزی یا انفجار وسیله نقلیه اتان باشد. طبق قانون باید این خسارت را جبران نمایید. این خسارت می‌تواند مالی یا بدنی باشد. در این جا است که بیمه شخص ثالث تا سقف تعهدات خود خسارت وارد شده به شخص ثالث را جبران می‌کند.

قیمت بیمه نامه شخص ثالث چقدر است؟

قیمت بیمه نامه شخص ثالث با در نظر گرفتن سال ساخت خودرو، تعداد سیلندر و نوع کاربری خودرو و همچنین نرخ دیه هر سال، توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود. قیمت بیمه نامه شخص ثالث برای تمامی شرکت‌های بیمه ثابت است. البته شرکت‌های بیمه می‌توانند با کسب مجوز از بیمه مرکزی تا سقف 2.5 درصد برای مشتریان خود تخفیف بدهند. به منظور مشاهده نرخ حاضر بیمه شخص ثالث می‌توانید از صفحه اصلی بیمه 24 با انتخاب دکمه بیمه ثالث و ورود اطلاعات، قیمت آنلاین بیمه را مشاهده کنید.

 

تخفیف بیمه شخص ثالث به چه صورت است؟

در حال حاضر تنها تخفیف بیمه شخص ثالث رسمی اعلام شده از طرف بیمه مرکزی، تخفیف عدم خسارت است. به این صورت که به ازای هر سال عدم خسارت، برای تمدید بیمه نامه به بیمه گذار تخفیفی داده می‌شود. مطابق اعلام بیمه مرکزی به ازای سال اول عدم خسارت 10 درصد، سال دوم 15 درصد، سال سوم 20 درصد، سال چهارم 30 درصد، سال پنجم 40 درصد، سال ششم 50 درصد، سال هفتم 60 درصد و سال هشتم 70 درصد تخفیف عدم خسارت شامل بیمه گذار می‌شود. حداکثر تخفیف عدم خسارت 70 درصد است.

 

چرا از بی  بی بیمه،  بیمه شخص ثالث خریداری کنید؟

خرید بیمه شخص ثالث از بی بی بیمه  مطمئن‌ترین روش آنلاین خرید بیمه نامه شخص ثالث ، بيمه ايران است. به سادگی و با آرامش مراحل استعلام و خرید بیمه نامه شخص ثالث را از بی بی بیمه  انجام دهید و بیمه نامه خود را در محل دلخواهتان در اسرع وقت تحویل بگیرید. در تمامی مراحل مشاوران فروش بیمه 24 از طریق شماره 09374223655 -همراه شما هستند.

 

مراحل خرید بیمه نامه شخص ثالث از بی بی بیمه به چه صورت است؟

1- استعلام قیمت بیمه شخص ثالث بيمه ايران

در صفحه اصلی بی بی بیمه  اطلاعات، قسمت بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید. اطلاعات خودرو و سوابق قبلی بیمه نامه خود را وارد کنید و کلید استعلام را بزنید.

2- ورود اطلاعات بیمه گذار

اطلاعات مربوط به نشانی، هویت و همچنین اطلاعات خودرو و خود را در سه مرحله وارد کنید.

3- تائید اطلاعات بیمه نامه

در این مرحله اطلاعات وارد شده از طرف شما، به تأییدتان می‌رسد. چنانچه در اطلاعات وارد شده مغایرت یا اشتباهی می‌بینید، به مرحله قبل برگشته و اطلاعات خود را ویرایش کنید. در غیر این صورت کلید تائید و ادامه را بزنید.

4- پرداخت وجه بیمه نامه

در این صفحه، مشخصات شرکت بیمه و پوشش‌های بیمه نامه اتان را مشاهده می‌کنید. اگر کد هدیه یا کد معرف در اختیار دارید برای دریافت تخفیف،کد را وارد کرده و کلید بررسی را بزنید. پس از انتخاب درگاه پرداخت، هزینه بیمه را در وجه شرکت بیمه پرداخت نمایید.

5- دریافت کد رهگیری خرید بیمه نامه

دریافت کد رهگیری از طرف شما به منزله پایان فرایند خرید بیمه نامه است. از طرف بیمه 24 پیامکی حاوی کد رهگیری خرید بیمه نامه خدمتتان ارسال می‌شود.

6- تحویل بیمه نامه

بی بی بیمه ، بیمه نامه شما را در اسرع وقت و در محلی که شما تعیین کرده‌اید، در اختیارتان قرار می‌دهد. تحویل بیمه نامه هزینه‌ای ندارد!

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.